خرید لایک فیسبوک

قابلیت لایک در فیسبوک در سال 2009 به این شبکه اجتماعی اضافه شد،از آن زمان تا به حال لایک ها در فیسبوک به عنوان مدرک اثبات محبوبیت پست شما در فیسبوک تلقی می شود،الگوریتم های محبوبت در بین کاربران به این صورت است که هر چقد تعداد لایک های یک پست بیشتر باشد محبوبیت آن پست در بین کاربران بیشتر است.

فیسبوک که در سال 2004 در بین کاربران علاقمند به شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرد،این شبکه اجتماعی در بین کاربران شبکه های مجازی در مدت کوتاه محبوبت بالایی را دریافت کرد و تا بحال رشد بالایی داشته است این شبکه اجتماعی در بین دیگر شبکه های اجتماعی از محبوبیت بالا تری برخوردار است،که فیسبوک را به عنوان بزرگترین ومعتبر ترین شبکه اجتماعی بین کاربران شاخته شده است.

میتوان به جرات گفت فیسبوک قوی ترین و نوآورترین شبکه اجتماعی است و این رتبه را در مدت زمان طولانی برای این شبکه اجتماعی بوده است پس خرید لایک فیسبوک یکی از رایج ترین کارای است که کاربران شبکه اجتماعی فیسبوک انجام میدهند.

خرید لایک فیسبوک_فالوو98

پکیج های خرید لایک فیسبوک

فیسبوک از اولین اپلیکیشن های بود که بدون هیچ محدودیتی در ارسال اخبار،ویدیو،چت کردن،ایجاد گروه های بزرگ ،نظرسنجی ها را برای کاربران خود ارائه داده است،در شبکه اجتماعی فیسبوک شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی لایو زنده داشته باشید و میلیون ها بازدید کننده داشته باشید.

این ویژگی های فیسبوک بخش کوچکی از قابلیت های بزرگ این شبکه اجتماعی بزرگ است،فیسبوک یک بستر با بهترین قابلیت ها برای کاربران خود محیا کرده است که بتوانند به رشد در این شبکه اجتماعی برسند،شما برای رشد حساب کاربریتون در فیسبوک لازم هست که تعامل داشته باشید،شما میتوانید برای دریافت تعامل بیشتر خرید لایک اینستاگرام انجام بدهید.

تاثیر خرید لایک Flw98 در صفحه ما درفیسبوک

امروزه شبکه های اجتماعی در کسب و کار ما تاثیر بسیاری گذاشته است،با استفاده از شبکه های اجتماعی کسب و کارتان را به میلیون ها کاربر نشان میدهید،فسیبوک با داشتن میلیاردها کاربرفعال این زمینه را برای کسب و کارتان محیا میکند که شما رشد حداکثری را از این حجم کاربر فعال دریافت کنید،شما با داشتن یک صفحه مربوط به کسب و کارتان در شبکه جهانی فیسبوک رونق حداکثری را به کسب و کارتان میدهید.

باید به این نکته توجه کنید تمامی کاربران شبکه های اجتماعی ضعف درلایک کردن دارند،به طور مثال فرض کنید یک صفحه کاری در فیسبوک دارید که رشد دارد و فالوور های بالایی دارد اما بازدهی لایک های شما کم است کاربران تمامی شبکه های اجتماعی علاقه ای به لایک کردن ندارند این مورد زمانی برعکس عمل میکند که ببینند یک پست تعداد بالایی لایک دریافت کردند ای حس بهشون الهام میشود که این پست را بسیاری از کاربران پسندیده اند پس منم باید لایک کنم.

شما باید این حس به کاربران صفحه خود الحاق کنید،که پست و محتوای شما مورد پسند بسیاری از کاربران فیسبوک بوده است.شما با خرید لایک فیسبوک  از سایت Flw98 بسیاری از کاربران را به سمت صفحه خود می کشانید و باعث پیشرفت پیج شما میشود.

خرید لایک فیسبوک _فالوو98
تفاوت خرید لایک واقعی و فیک چیست؟

لایک واقعی توسط افراد واقعی کاربران فیسبوک بدست می آید درصورتی که خرید لایک فیک توسط کاربران غیر فعال و رباتیک فیسبوک برای پست های شما ارسال میشود.

شما با خرید لایک واقعی پست فیسبوک خود را به بسیاری از کاربران فیسبوک نشان میدهید و لایک دریافت میکنید با خرید لایک واقعی محبوبیت پست شما و در نهایت صفحه شما در فیسبوک افزایش پیدا میکند

لایک های فیک فیسبوک توسط کاربران به ظاهر واقعی دریافت می شود،در باط ممکن است لایک فیک فیسبوک واقعی نباشد اما این موضوع را کاربران شما توجه نمی شوند،وتشخیص فیک بودن لایک ها برای کاربران بسیار سخت ادست

لایک های واقعی فیسبوک نسبت به لایک های فیک فیسبوک بالاتر است ودر صورتی که شما میتوانید با کمترین هزینه لایک های فیسبوک را دریافت کنید.

خرید لایک فیسبوک_فالوو98
مزایای خرید لایک فیسبوک؟

شما با خرید فالوورهای فیسبوک تعدادی را ریزش دارید که در مورد لایک های فیسبوک شما ریزشی را ندارید و تعداد لایکی که خریداری میکند ماندگار است برای پست شما،

فیسبوک میلیون های کاربر فعال در سرار جهان دارد وشما میتوانید از این محبوبیت میلیونی فیسبوک برای محبوبیت در این شبکه اجتماعی بزرگ استفاده کنید. میتوانید با استفاده از محبوبیت فیسبوک محصولات خود را به فروش برسانید/میتوانید تجارت خود را در فیسبوک به رشد برسانید/شما میتوانید برند خود را به کاربران سراسر جهان نشان بدهید

این حجم از محبوبیت فیسبوک که در سالیان بلند مدت دارد برای کسب کارتان موثر است،بسیاری از شبکه های اجتماعی در مدت کوتاهی به رشد میرسند و در مدت کوتاه دیگر فراموش می شود.

سوالات متداول
سوالات متداول_فالوو98

بله 100%، خرید لایک های فیسبوک به صورت قانونی است شما توسط کاربران فیسبوک لایک دریافت میکنید سرویس لایک ما از کاربران فیسبوک برای شما لایک ارسال میکند و از ربات استفاده نمیکند

خیر،لایک هایی که شما خریداری میکنید،توسط کاربران فیسبوک است و کاربران شما متوجه نمی شوند لایک ها خریداری شده است

سفارش های سایت Flw98 درسریع ترین زمان برای شما ارسال میشود

برای خرید لایک باید لینک پست فیسبوک را در کادر لین در هنگام خرید لایک قرار بدهید

خیر،برای ارسال لایک ها باید پیج شما در حالت عمومی باشد. برای پیج های خصوصی لایک ارسال نمیشود

بله هدف اصلی از خرید لایک فیسبوک افزایش محبوبیت شما در فیسبوک است،شما با خرید لایک فسبوک میتوانید محبوبیت خود و صفحه فیسبوک خود را به کاربران بیشتری به نمایش بگذارید