فالوو 98؛


پلتفرم خرید فالوور ایرانی و ارزان اینستاگرام

فالوو 98

خدمات فالوو 98

بسته های فالو98
شناسه نام توضیحات قیمت هر 1000 عدد حداقل/حداکثر زمان حدودی تکمیل سفارش وضعیت عملیات ها
193 بسته 1(شامل 👤فالوور_❤لایک_👀ویو) توضیحات 110,000  تومان 10/1 فعال
194 بسته 2(شامل 👤فالوور_❤لایک_👀ویو) توضیحات 199,000  تومان 10/1 فعال
195 بسته 3(شامل 👤فالوور_❤لایک_👀ویو) توضیحات 279,900  تومان 10/1 18 ساعت 17 دقیقه فعال
196 بسته 4(شامل 👤فالوور_❤لایک_👀ویو) توضیحات 359,000  تومان 10/1 فعال

وبسایت فالوو 98

فالوو 98  در زمینه تبلیغات شبکه ی اجتماعی در ایران خدمات مختلفی ارائه میدهد. از آنجایی که این شبکه ی اجتماعی یکی از پر مخاطب ترین ،محبوب ترین و رایج ترین شبکه های اجتماعی در ایران می باشد در حال حاضر بیش از30 میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام عضو هستند. به همین خاطر هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای مختلف برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود و برای بیشتر دیده شدن علاقمند به استفاده از این شبکه ی اجتماعی هستند. اما بسیاری از افراد و کسب و کارها اطلاعات دقیقی درباره چگونگی فعالیت در اینستاگرام و بهتر دیده شدن ندارند و بعضا پس از مدتی فعالیت نا امید شده و دیگر در این شبکه به فعالیت خود ادامه نمیدهند و همچنان برای ایشان چگونگی بهتر دیده شدن جای سوال است.

 فالو 98 با بیش 7 سال تجربه در حوزه تجارت الکترونیک شامل زمینه‌های طراحی و توسعه سایت و اپلیکیشن‌ها و ربات‌ها و همچنین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی و برندینگ ایجاد شده است.

ویژگی های خدمات سایت فالوو98
💎 کیفیت فالوور فالوور های درجه یک ایرانی
💲 قیمت فالوور شروع قیمت از 10000تومان
⏳ زمان انجام سیستم اتوماتیک و انجام سفارش بعد از پرداخت
⏱ پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز
⭐ گارانتی ضمانت برگشت وجه
🎯 نحوه ثبت سفارش به صورت خرید از سایت و تماس با پشتیبانی

چرا فالوو 98؟

خرید آنلاین و امن

زرين پال امکان انجام تراکنش های مالی از طريق اينترنت را به صورت ساده و امن ميسر می سازد. تمامی تراکنش های وبسایت فالوو 98 از طریق درگاه امن زرین پال انجام می‌شود.

نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد )

فالوو 98 دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد که با کلیک بروی نماد اعتماد می توانید از تایید شدن اطلاعات هویتی مدیران فالوو 98 و نمایش استعلام صحت اعتبار این شرکت مطلع شوید

سرعت بالا

از دیگر مزیت های خرید فالوور اینستاگرام در وبسایت ما ، سرعت بالای انجام سفارشات است. به عنوان مثال 10 هزار عدد فالوور اینستاگرام طی 24 ساعت به اکانت شما اضافه خواهد شد(10دقیقه بعد از سفارش سفارش شما شروع میشود) که بین سایر رقبا ، ما دارای بالاترین سرعت انجام سفارش هستیم.

در اوج با فالوو98

به مرکز فروش خرید فالوور ایرانی اینستاگرام با ارزان ترین قیمت ها خوش آمدید! می‌خواید با هزینه کمتر و به سرعت، به تعداد زیادی از فالوور های ایرانی رو به پروفایل اینستاگرامتون اضافه کنید؟ خب الان این امکان واقعی شده! با ما فالوور ایرانی اینستاگرام رو بخرید و موفقیت پیج خودتون رو تضمین کنید.

پشتیبانی تمام وقت

بدون شک اولین درخواستی که از یک مجموعه دارید این است که تمام لحظات در کنار شما، پاسخگوی سوالات و حلال مشکلات شما باشند. خوشبختانه تیم پشتیبانی فالوور 98 کاملا نسبت به انجام این وظیفه آگاهی دارند. “ما همواره در کنار شما هستیم” تفاوتی ندارد چه مشکلی دارید یا چه زمانی است. تیم پشتیبانی فالوو 98 آماده پاسخگویی آنلاین 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است

آخرین های وبلاگ

سوالاتی که ممکن است قبل و بعد خرید برای شما عزیزان پیش بیاد

بعد از ثبت سفارش توسط شما، فرآیند اضافه شدن فالوور به پیج شما پس از ده دقیقه آغاز خواهد شد و تا زمانی که تعداد فالوورها به تعداد مورد نظر نرسد، ادامه پیدا می‌کند در صورتی که ایدی پیج یا لینک پست که براش سفارش ثبت کردید درست نباشد حتما با پشتیبانی فالوو 98 صحبت کنید تا مشکل را در سریع ترین زمان حل کنند.

خیر ,ما نیازی به پسورد شما نداریم.برای این که فالوور خریداری کنید نیاز است تا آیدی پیج خود را در حین فرایند ثبت سفارش وارد کنید.

خیر. این فالوورها به این دلیل ارزان هستند که مدت زمان فعالیت آن‌ها در اینستاگرام کمتر از سایر انواع فالوورها ( فالوور ایرانی و خارجی) است و نسبتا فعالیت کمتری داخل پیج اینستاگرام خود دارند . و معمولا در کنار فالوور های ایرانی میخرند که پیج خود را سریع تر بالا ببرند.

با انتخاب کردن سرویس مد نظر خود در وب سایت و پر کردن فرم سفارش، پرداخت مبلغ تعیین شده سفارش خود را ثبت کنید و خرید خود را انجام دهید.

سایت فالوو 98 تمام خدمات را بدون واسطه به کاربران خود ارائه میدهد  چه خوب که از این به بعد بدون واسطه  خرید می کنید و این باعث افتخار ماست که بعد از ۷ سال سابقه کار تصمیم گرفتیم خودمان بدون واسطه با مشتریان ارتباط بگیریم. این کاهش قیمت در جهت حفظ بازار انجام شد، و باتوجه به حاشیه سود کافی طی مدت فعالیت خود هم اکنون مفتخریم اعلام کنیم که وبسایت فالوو 98 ارزان ترین و با کیفیت ترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان بزرگوار ارائه می نماید.

خیر،با توجه به اینکه فالوورهای ما فعال و با کیفیت هستند توسط اینستاگرام به عنوان اکانت های قلابی و فیک شناخته نشده وحذف نخواهند شد. و بدین ترتیب صفحه شما هم کاملا ایمن باقی خواهد ماند.همچنین زمانی که سفارش شما را فعال می کنیم تا چند هفته روی پیج شما نظارت داریم تا فالوورهای خود را حفظ کنید.

سفارشات شما بعد از 10 دقیقه استارت میشود و حداکثر ظرف 24ساعت انجام می شوند.

بله،سایت فالوو 98 تضمین می کند که اطلاعات شما به هیچ وجه در اختیار هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی قرار نخواهد گرفت.

خیر  به دلیل اینکه سفارشات به طور خودکار بعد از اینکه پرداخت را انجام می دهید شروع می شود وامکان لغو سفارش را ندارید.

کلیه سرویس های ارسال فالوور در کل دنیا دارای ریزش هستند و کاری است که نمی شود از آن جلوگیری کرد اما در وب سایت فالوو 98 برای رفع این مشکل،  بیشتر از تعداد تعیین شده که شما سفارش داده‌اید برای شما فالوور ارسال می کنیم.

برای پیگیری سفارش خود می توانید شماره سفارش را از طریق تلگرام و واتساپ برای پشتیبانی ما ارسال کنید و سوال خود را بپرسید.

اگر آیدی اشتباه ثبت کرده اید دو گزینه پیش روی شما است:

  1. آیدی که در فرم سفارش ثبت کرده اید اگراصلا وجود نداشته باشد می توانید به پشتبانی اطلاع دهید و آیدی درست را در اختیار آنها قرار دهید تا سفارش شما را اصلاح کنند.
  2. اگر آیدی که ثبت کرده اید وجود داشته باشد فالوور برای آن آیدی که ثبت کرده اید ارسال شده و دیگر نمی توانید سفارش خود را کنسل و یا ویرایش کنید.

خیر، فالوورهایی که از فالوو 98 خریداری می کنید کاملا با کیفیت  واقعی هستند و برای پیج شما هیچ مشکلی به وجود نمی آید.همچنین در نظر داشته باشید که وب سایت ما دارای پشتیبانی بسیار قوی می باشد که همیشه در کنار شما عزیزان است.

آمار فالوو 98

هنوز فکر میکنید پیشرفت در فضای مجازی سخت است ؟

برای بالابردن دنبال کننده های خود آماده هستید ؟

برای فروش بیشتر محصولات آماده اید ؟؟

پس وقت را تلف نکنید و همین الان شروع کنید .

سایت فالوو 98 به عنوان پلتفرم خرید فالوور ایرانی و ارزان اینستاگرام و خرید لایک اینستاگرام، با پایبندی به چهار اصل ، استفاده آسان ، پشتیبانی همیشگی ، قیمت ارزان و امنیت خرید موفق شده جزء معتبرترین سایت در این حوزه تبدیل شود.

اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، اگر به دنبال فالوور ایرانی و حضور دنبال کننده واقعی و فعال در اکانت اینستاگرام خود هستید، اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام اکانت خود هستید، شما در جای درستی در فالوور98  قرار دارید!با مای فالو ۹۸ (my follow 98) یعنی سایت خودتون به اهدافتان برسید

با برسی بخش محصولات فالو98 بسرعت در خواهید یافت که تقریبا کامل ترین تنوع سرویس های اینستاگرام و تلگرامو  …را در بین سایر سایت ها دارا  هستیم که تنوع این سرویس ها از فالوور ارزان قیمت تا ممبر ادد اجباری و یا حتی سرویس کمیاب بازدید لایو اینستاگرام و منشن اینستاگرام میباشد.

در وبسایت ما به منظور به حداکثر رساندن امنیت هیچکدام از اطلاعات شخصی شما در سایت ثبت نخواهد شد.

شما می توانید فالوور اینستاگرام را در انواع کیفیت و ویژگی ها در پنل اختصاصی سایت فالوو 98 دریافت کنید . پس از خریدتان فالوورها به صورت خودکار به پیج شما اضافه می شوند و از طرف شما فقط نیاز هست که صفحه خود را در حالت عمومی قرار دهید و نظارگر افزایش فالوور و پیشرفت صفحه اینستاگرام خود باشید

با ارائه راه کارهای مختلف میتواند به ارتقاء و پیشرفت شما کمک کند. به برخی از خدمات فالوو 98 در زیر اشاره میکنیم:


– مشاوره رایگان
– افزایش فالوور (فالوور ایرانی ،فالوور بین المللی)
– افزایش لایک 
– افزایش بازدید ویدئو
– افزایش کامنت
– تبلیغات دراکثر شبمه های اجتماعی 
– ارائه ربات اینستاگرامی و جذب هدفمند کاربران

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

به طور کلی زمانی که فالوور زیادی داشته باشید، افزایش لایک و ویو ارگانیک دارید و

 به راحتی می توانید توجه کاربران را به محتوای خود جلب کنید. علاوه بر آن، افرادی که دارای فالوور های زیادی می باشند، سایر کاربران به صورت ناخودآگاه صفحه شما را به عنوان یک صفحه معتبر و معروف شناسایی کرده و ترغیب به دنبال کردن شما می شون(جذب فالوور ارگانیک) در نهایت : رسیدن به معروفیت در مدت زمانی محدود ، جلب اعتماد کاربران میشوید

چرا فالوو 98؟

شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برقراری ارتباط با دیگران و به اشتراک گذاری تجربیات و عکس‌ها در بین کاربران محبوبیت یافته است.

با گسترش روز افزون شبکه های مجازی و رونق فعالیت های مختلف اینترنتی، بسیاری از کاربران از شبکه هایی مثل اینستاگرام برای شروع کسب و کار و یا رونق دادن به حرفه ای که قبلا در آن فعالیت داشتند استفاده کردند. امروزه اهمیت اینستاگرام و تبلیغات در آن برای رونق دادن به کسب و کار و یا شناساندن هنرها و مهارت ها بر کسی پوشیده نیست و تعداد بسیاری از کاربران از پیج خودشان برای تبلیغات استفاده می کنند. اما مانند هر تبلیغات دیگری، تبلیغات در اینستاگرام نیز روش ها و ترفند های مخصوص به خودش را دارد که بدون شناخت این اصول و روش ها تبلیغات گسترده و موفقی در این فضا نخواهیم داشت. این ترفند ها شامل مواردی مثل افزایش تعداد لایک و بازدید پست ها  ،افزایش فالوور ،افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام می باشد.

 

قبل از انتخاب هر سایت و یا هر شرکتی لازم است کمی در مورد اعتبار و ویژگی های آن شرکت تحقیق کنید . سوابق و نظرات مشتریان فالوو 98  گویای همه چیز هست !!! این را ما نمیگوییم ؛کاربرانی که ما را انتخاب کرده‌اند تایید این صحبت هست.

فالوور 98 (follower 98) با ارائه خدمات موثر و با کیفیت در همه پلتفرم های شبکه های اجتماعی به رشد و موفقیت کسب و کار شما کمک میکند

 سایت  فالوو 98 بخاطر محبوبیتی که در میان کاربران بدست آورده  این سایت را مای فالوو 98 میخوانند ؛فالوو 98 با استفاده از استراتژی های پیشرفته برای ارائه خدمات باعث کاهش هزینه‌ها شده  به همین  دلیل قیمت ها ارزانهست!

استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی اغلب به‌عنوان یک اندیکاتور مهم برای میزان اعتبار و شهرت یک فرد، کسب‌وکار یا نهاد در این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.ما به شما قدرت رقابت قابل توجهی نسبت به رقبا میدهیم

 مجموعه  خودتان یعنی: مای فالو ۹۸  گسترده ترین طیف سرویسهای شبکه های اجتماعی را پوشش میدهد و شما جهت پیشرفت در هر کدام از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، تلگرام ، فیسبوک ، واتساپ ، یوتیوب و توییتر … می توانید از سرویسهای ارزان فالوور استفاده نمایید .

با تلاش تیم برنامه نویسی سایت فالوو 98  پنل خرید فالوور و خرید لایک آنی برای کاربران فراهم شده است؛ شما میتوانید با ثبت سفارش از فالوو 98 به راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور از خدمات خرید فالوور اینستاگرام ،لایک اینستاگرام ،بازدید ویدیو اینستاگرام بهرمند شوید.

خرید فالوور اینستاگرام، محرک رشد شما در دنیای مجازی است «با فالوو 98 در همه جهت رشد کن»